LÄNGE SEN!

Jisses! Min blogg! Haha, den hade jag förträngt.. Men sen när jag satt o läste lite så var det faktiskt lite kul att läsa och minnas hur man hade det för två år sen. Så då tänkte jag att, fasen man kanske skulle börja igen?

Vi får se, lovar inget men en liten update vore kanske på sin plats?

- I oktober 2011 fick jag en tillsvidareanställning på Sörmlands Sparbank
- I januari 2012 fick jag tillträde till min nya lägenhet som jag köpt
- I slutet på januari träffade jag en underbar kille som jag är tillsammans med idag

Det var ändå liiiite news! (fast tror de flesta vet om detta redan men ändå)

Just nu är jag så jäkla lycklig! Först nu vågar jag tro att detta är på riktigt. Att man kan få ha det så här bra. För en jävla gångs skull. Det är min tur nu. Vinden har vänt.


Vi får väl se om vi hörs snart igen...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0