ZZZ...

Alltså min uppdatering går väl sådär..

Anyway..

Jag måste ändå säga att jag har fastnat helt för Greys Anatomy! SÅ bra!





Ett gott skratt förlänger livet! Man ska inte se sur ut på kort! Haha, inte jag iallafall!

Tänkte gå en sväng o träna ikväll - så får jag se till min stora fasa att det blivit ledarbyte! ÅH vilken himla tur jag hann se det! Va på den andra ledarens pass en gång, men det kändes som vi tränade med henne - i n t e  b r a.

Nej skiter i träningen och tar o städar istället! Sen tror jag att jag ska koppla in min brors playstation och lira lite TV spel, hur kul äääär inte det?! Och hur längesen va det inte man spela det? Fast det bästa va ändå vårt gamla nintendo 8-bit, där man fick blåsa på spelen innan man kunde spela - haha det kallar jag kult!

Ha en bra tisdagskväll people! (som för övrigt måste vara den tråkigaste kvällen på veckan..?!)
Byee
Johanna
2010-11-07 @ 21:47:14
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Snygg du ar i lugg!! Tisdagskvallar i all ara, men en sondagskvall pa jobbet med ca 6 pers pa hotellet som inte visar sig ar nog de varsta kvallarna... :P

Sandra
2010-12-01 @ 12:11:13

Tack Johanna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0