BRA SKRÄCK EFTERLYSES

Då var det måndag igen, alltså tiden bara rusar förbi!

Helgen har varit väldigt lugn och trevlig -Jättefint väder!
Eftersom det varit lugnt så har det blivit en hel del film. Men jag är såå besviken på de filmer jag sett. Jag har försökt få till lite skräck-känsla när det va alla helgona och allt - men icke.

- The eye (tråkig, seg och inte alls läskig)
- Drag me to hell (ett skämt)
- Psalm 21 (seg, obegriplig)

Ska det verkligen vara så svårt att komma med en ny BRA skräckfilm?! Ja tydligen...

Såg iof Paranormal Activity här om veckan och den va helt okej faktiskt!

Någon som har ngt tips? Very very welcome...

För övrigt vill jag bara säga att jag har en big crush på Olle i idol! Tror inte jag är ensam dock...



Mmwah!

Helena
2010-11-26 @ 00:26:20
URL: http://brannassla.blogg.se/

Who's that BABE???? Han var inte tråkig att se på!!!=))

Sandra
2010-12-01 @ 11:57:27

Men HALLÅ Helena, kollar du inte på idol? :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0