STJÄRNORNA GNISTRA OCH GLIMMA

Oh my GOD det blev vinter på nolltid! Imorse när jag vakna va det 18 minus (!) Och nu skiner solen så vackert över snön, så att det glittrar så fint. SÅHÄR ska det va. Fast det räcker kanske med 5 minus?

Julkänslan har infunnit sig fint, har bakat lussekatter och knäck för att finslipa på känslan. Julsånger är ett måste att lyssna på! i helgen ska vi bredda på ytterligare med både julkonsert och luciakröning i kyrkan OCH inte att förglömma lite julmarknad som pricken över i:et. Gaaaah vad jag älskar julen! Mer jul åt folket!

Imorgon ska jag äta julbord med brudarna på Åhlens! Och nästa torsdag är det julbord igen med Kvarnen som jag är marknadskoordinator för. -Det lönar sig med att ha flera jobb = fler julbord haha. Och jag som ÄLSKAR julbord dessutom (otippat?)

Nej, nu ska jag snart bege mig ut i kylan och njuuuta av solen och det härlliga knastret från snön!

Helena
2010-12-01 @ 14:10:13
URL: http://brannassla.blogg.se/

Hallå där lilla snöflingan!!! -18, fy satan, går det att vara utomhus då?? höhö... Här var det -10 igår och jag höll ju på att gå under... Men fint är det när snön ligger där och glittrar! Jag bakade oxå lussekatter igår, shit va kul det är å julpyssla! Jag vill oxå ha julbord NU! Men men 0 jobb= 0 julbord:P Pusselipuss......När kommer du hiiit dåå???

Johanna
2010-12-06 @ 22:00:15
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Sno hade vi har ocksa! I ca 2 dagar... Sen regnade det bort... Men lite Lidkopingskansla har jag allt for har i Bournemouth har dom minsann bodar dom med! Fast dessa ar lite battra an de i Lisch... Ska ta bilder nan dag och visa :P Har du nat bra recept pa lussebullar?

Sandra
2010-12-09 @ 11:49:24

Hello hello!

Julen is the shit alltså haha! KOllade lite på sunes jul häromdan Oh my god vad bra!

Johanna - jag har ett bra recept som jag kan lägga ut! Kul att det satsas på bodar även i england haha! Och jag är inte förvånad att de är bättre! Undrar om bodarna i lisch ens finns kvar?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0