I WISH IT COULD BE CHRISTMAS EVERYDAY

Hello!
Nu har jag landat lite och smält allt som hänt de senaste dagarna, jisses...
På kuppen blev jag förkyld också! Fast än så länge är den ganska lindrig och jag hoppas den går över typ nu! Jobbigast är när man ska sova och vaknar mitt i natten av antingen a) Näsan rinner b) Näsan igentäppt c) Snustorr i munnen.
NU börjar julstämningen infinna sig iallafall! Var på ett "julpass" på friskis i tisdags där det bara va julmusik så där började det! Sen när jag jobbar på Åhléns spelas ju julmusik hela tiden så man går bara runt och myser. Det är nog musiken som tar fram känslan bäst!
Är det någon som kommer ihåg "Trolltyg i tomteskogen"? När jag var liten var det den bästa filmen EVER! Fast jag kallade den för "Tomtarnas värld" och ville se på den jämt! Vi hade den inspelad på vhs, och jag hade säkert inte sett det på 20 år säkert - men så väcktes ett litet minne för ett tag sen och jag tänkte vad sjutton var det för film som jag tyckte så mycket om? Efter ett gediget detektivsökande på internet hittade jag tillslut filmen på youtube, och vilken nostalgi! Sen typ veckan efter började alla skriva om den på facebook och den har släppts på dvd. -Typiskt. Nu ska det sändas på julafton tror jag, och det måste jag bara se haha!
-Var e Fjant?
- Häär mamma!
Helena
2010-12-17 @ 11:31:39
URL: http://brannassla.blogg.se/

Hola guapa!

Var tvungen att youtuba Trolltyg i tomteskogen... Känner inte igen den alls hmm.. eller så fick jag inte kolla på den, den verkar ju läskig haha...

Men det e kul med sånna där barnprogram som man verkligen älskade, man blir så glad när man hittar dem nu i vuxnare dagar;) Som tex Trasdockorna=)

Grattis igen till jobbet!!!!!!!! Puss å kraam




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0