HAPPY TIMES!

Idag fick jag ett väldigt väldigt glatt besked. Jag har fått jobb på Sörmlands Sparbank i Nyköping. Ett vikariat från januari-oktober. Måndag-fredag. Heltid och schysst månadslön. Känns så jävla bra!
Jag tänker ändå försöka ha kvar mitt jobb som marknadskoordinator, är ju trots allt en futtig dag i veckan, och aldrig fel med lite extra inkomst.
Nej hörreni, det känns förbannat bra!
Som jag väntat på den här vändningen i mitt liv! Skaffa mig något eget, flytta från tråk-holm, turn the page liksom.

värtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärtvärt V Ä R T !!!!
Idag jobbade jag på Åhléns - hittade massa fina saker som jag vill ha = livsfarligt att jobba i butik. På lördag blir det party för min kära vän Ellen och hennes kille som kommer och hälsar på! Och på söndag är det julbord med släkten!

Det går bra nu, kompis det går bra nu
Johanna
2010-12-29 @ 19:24:07
URL: http://jojoonthemove.blogg.se/

Grattis grattis grattiiiiiiis!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0