GLÄNS ÖVER SJÖ OCH STRAND

Åh, det är så vackert ute! Massor med snö! Jag hoppas verkligen att snön ligger kvar till julafton! Och över nyår ska jag och ett tjejgäng åka till Vemdalen - då vore det ju bra om det fanns snö as well...

Förra helgen var vi på julkonsert med Anders Ekborg. Jag hade väntat mig lite mer julsånger faktiskt, men fint var det. I söndags gick jag och mamma på en julmarknad och sen på luciakröning i kyrkan på kvällen. Det är så fint med julsånger i kyrkan tycker jag!

Ändå vill sig inte julstämningen infinna sig riktigt riktigt än.. Trots att det finns stor potential! Äh, får krydda på lite extra nu i helgen då jag ska baka pepparkakor och gå på ännu en julkonsert, hehe.

Ikväll är det dags för julbord nr 2. 

Hm. Undrar om jag går för hårt ut?

Iförrgår träffade jag finaste gravida Johanna! I februari kommer deras lilla grabb ut! Åh, jag är så glad för deras skull <3

Nu lyssnar jag på min asbraiga jul-spellista på spotify, Santa Claus is coming to town... 



Men Gud, jag har ju glömt lägga upp bilder på min söta lilla Molly!!

  




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0